10 JUNI 2011

Hej på er! Hade knappt några vanliga lektioner idag, utan kollade film och spelade spel. Sista lektionen kollade vi även på teater i vår aula, och den var riktigt bra! När jag kom hem gick jag och la mig.. Var jättetrött med tanke på att jag inte somnade förens 3 inatt.

Skulle även ha varit med Oliver idag men han hade ingen lust, så jag och pappa gick och grillade med Magnus, Bosse och Johan istället. Hade det trevligt som vanligt. Gick hem runt 23.30 och då kollade jag klart på Wallander och sen satte jag på datorn. Skulle egentligen bara kollat facebook lite snabbt men började göra en film i "Movie Maker" om min klass. Och den blev klar, alldeles nyss. Klockan är 04.30.. Den blev inte ens bra, men jag fick med många bilder iallafall, och det är huvudsaken!


Kommentarer
Postat av: E

Osäker på vilken kamera det är men skulle rekommendera att först av allt putsa både objektivet, kamerahuset och linsen. Därefter köp ett bra UV och sätt på. Extremt störande med de dustspots som finns på dina bilder... :)

2011-06-11 @ 20:52:26

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0