12 JUNI 2011

Lördagseftermiddagen spenderades med familjen + mormor, morfar & kusinerna hos min morbror. Firade min mamma och min lilla kusin Albin som fyllde 4 år. Käkade grillat med tillbehör. Rikigt gott måste jag säga! Min granne ringde även till oss och berättade att de hittat Petsson (min katt) död ute på vägen.. Jävla idioter de finns, som inte stannar utan bara lät han ligga? Vi tror att han dog dirkekt iallafall.. Känns konstigt och tomt utan honom. Han gick alltid omkring och jamade om mat osv.. Ett riktigt litet matvrak. Usch, orkar inte tänka på det. Jag saknar honom jättemycket. Tur att vi har Findus kvar iallafall.



Runt 20.00 åkte jag till Rinkabyholm och mötte upp Oliver P. Han käkade lite, och sen gick vi till Ekö för att tälta. Satte upp tältet någon timme senare, och det gillade myggorna, som åt upp oss innan vi var helt klara.. Låg vaken ett bra tag och snackade m.m. Hade de sjukt trevligt & mysigt iallafall! Somnade runt 03 inatt och vi vaknade runt 8 idag? Var galet varmt kan jag säga. Solen låg på och ah.. Pappa kom och hämtade mig runt 10 och när jag kom hem började jag planera lite till morgondagens "Halv åtta hos mig" som jag ska vara "värd" för imorgon. Bestämde maten, gjorde handlingslista och pysslade ihop lite menyer. Kreativ? Nja.. Äh, de blev bra (a)

Ringde till Amanda, som cyklade hit och efter det fick vi skjuts av min snälla farmor till Kolboda. När vi kom dit ringde vi till Svala så han kom dit och solade med oss. Efter ett tag hoppade vi i poolen. Var galet kallt i början, men sen blev de varmt. Riktigt skönt! Jonathan jobbade (Svalas bror) och Amanda och Svala skämde ut mig inför honom, eller kanske inte, men jag tyckte de var sjukt pinsamt.. Aja, de är trots allt mina vänner, så de har rätt att göra de, ibland.. Var kvar där tills de stängde (16.00) snackade lite med Jonathan och sen åkte vi hem och käkade lite, och efter det cyklade vi till Amanda och nördade oss framför datorn. Efter någon timme ringde vi till Svala igen, och då bestämde vi att vi skulle åka och bada i Bottorp, så de gjorde vi! Amanda sparkade i mig som vanligt.. Snäll hon är och så.. Kom hem runt 22.00 och sen dess har jag duschat, snackat Skype och lite sånt.

Puss godnatt, hoppas ni har haft en lika bra helg som mig!


Kommentarer
Postat av: jag är Svala

HEEEJ, JAG ÄR SVALA. OCH JAG ÄR EN KILLE SOM STÅR MED I DIN TEXT...

2011-06-13 @ 23:34:28
URL: http://min egen :D

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0