13 JUNI 2011

Första lektionen skippade jag & Lina, för att kolla på musikgruppens "genomgång" av Grease musikalen. Den var faktikst bra, speciellt "Garagescenen" med alla killarna. Den ända låten där alla verkligen engagerade sig. Efter det hade vi frågesport med Johan. Blandade SO-frågor & frågor gällande oss i klassen. Typ som: "Vem i klassen har fått mest skäll på idrottslektionerna?" & "Vem har inte sköt sina studier, utan lagt ner all sin tid på killar?" Jag, Lina och Andreas vann med 17/20 rätt. Är vi bäst eller? JA! Fick en piggelin av lille Johan bara för att vi ägde resten!

Resten av dagen var chill. Syslöjd men vi slutade nästan direkt. Efter lunchen kollade vi på "I´m number four" istället för att ha matte. Skolan bjöd även på popcorn, så där satt världens bästa klass 9d och gottade sig ;) När jag kom hem åkte mamma och jag till affären och handlade lite.
Imorgon blir det att åka till Pårydsbadet med alla niorna. Nice!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0