2 JUNI 2011

Efter att ha varit uppe till 4 inatt, vaknade jag vid 12-tiden idag. Tog en yoghurt till frukost, och sedan gick jag ut och la mig i solen fram tills 1. Då gick mamma och jag bort till Marie & Tobias och fikade lite grand, pratade osv. Efter någon timme gick jag hem och la mig i solstolen igen, men redan efter några minuter kom min faster + kusiner och hälsade på, så blev inte så mycket sola av för mig ;)
Käkade runt 4-tiden och sen gick jag och la i sängen en stund, och somnade givetvis!

Nu sitter jag här och snackar Skype som vanligt, med Tord & Bror, för Svala dissade oss, hah! Får se vad som händer senare, men tror jag vet va det blir. Min syster åkte förövrigt till Stockholm på klassresa idag, och hon är borta tills på söndag. Hoppas hon får de roligt, skönt att bli av med henne ibland med!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0