31 MAJ 2011

Hej på er alla fina! Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Vaknade runt 12 och då åkte mamma, jag och syster till Hansa City för att köpa skolavslutningskläder och lite smått till Jonna. Räknade med att de skulle gå på 90 minuter, men istället kom vi hem 5 timmar senare (dock storhandlat mat under den tiden med)! Fick inte lite damp på min syrra som tar 10518 timmar på sig i varje butik, och inte kollar på det hon ska?

När vi kom hem hoppade jag in i duschen, följt av mat, och efter det datan. Efter någon timmes g33kande på Skype gick jag bort till Gustav en sväng. Ända sedan jag kom hem därifrån har jag suttit vid datan och snackar med Svala, William, Andreas, Tord & Bror på Skype, mitt nya liv.
Klockan har passerat 02.00 nu, och här sitter jag uppe och chattar med folk. Det spöregnar ute, och åskar och har sig.. Skit läskigt.. Den är typ precis över? Kan inte sova.. Men lika bra att stänga av datan nu?
Hoppas det är finare väder imon, för då blir det att sola med bästavän! ♥ Puss godnatt !



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0