BRA ATT VETA

Märks att skolan börjar gå mot sitt slut. Inga lektioner är seriösa, och man känner att man bara slösar på tiden när man är där..

Idag hade vi sista tyska-lektionen. Kändes så grymt skönt, var så lycklig. Tills jag kom på att jag ska fortsätta med tyskan i gymnasiet.. Efter det hade vi "matte" där vi körde en lek, som Tilda, jag och Amanda vann. Vilka annars liksom? ;) Fick även tillbaka våra religonsprov om Hinduismen och Buddhismen. Vände på pappret och läste "MVG". Jag blev så glad att jag skrek rätt ut! Trodde seriöst att jag skulle få G eftersom de var ett av de första proven jag inte pluggat till. Så ja, jag blev minst sagt glad!

Sista "lektionen" hade vi kör-övning inför skolavslutningen. Får verkligen tårar i ögonen när jag sjunger låtarna och tänker på vår underbara klass. Känns förjävligt att skiljas från den, helt ärligt.

Drog lite tidigare därifrån och tog bussen till Hansa City med Lina och Jojje. Införskaffade mig ett par skor till avslutningen för 349 :- Väldigt snygga tyckte jag personligen. När vi var klara där drog vi in till "stanstan" och käkade lite på Donken. Träffade Oskar, Elias och Johan. Länge sen man såg dessa pojkar! Efter det gick vi till en leksaksbutik och köpte saker att hänga på våra klasskamrater + övriga på skolan.
Köpte för 200 :- och har inte köpt färdigt än.. !

Efter det gick jag till Berglunds trafikskola och bokade en tid för moped-provet. Fick tid den 16 Juni, så förhoppningsvis har jag körkort perfekt till sommarlovets start! Håller tummarna för det, ohyes! När det vart klart gick jag och träffade Jonathan och vi snackade lite och hade det trevligt. Snäll kille detdära! Vi tog bussen hem 17.40 och direkt när jag kom hem åkte jag till min snälla farmor som färgade håret på mig. Hade världens äckligaste ljusa utväxt, men passade på att färga hela håret samtidigt med tanke på avslutningen som är om en vecka!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0