MOTHERS DAY

Blev väckt redan klockan 9 idag. Hoppade in i duschen, fixade mig lite snabbt och satt i bilen mot Oskarshamn 30 minuter senare. De ni, det är nog mitt rekord för att ha duschat snabbt! Somsagt, åkte med mamma & pappa och kollade när min syster spelade match mot Oskarshamn. Det blev 2-0 till Hossmo. Kan väl inte annat än att säga att jag för tur med mig? Med tanke på att de alltid vinner när jag är med.. 

Vid 2-tiden åkte vi till mormor och morfar och vi gick ut och åt på "Kaj 4" i Färjestaden tillsammans med dom, min morbror och mina små kusiner. Fick vänta på maten i över en timme och när vi väl fick maten, fick jag fel mat osv.. Vart jättesur efter det, och var svinhungrig.. Rekomenderar inte det stället! 

Efter det blev det fika hemma hos m & m och efter det satte vi oss i bilen mot farmor, och även där blev det fika. När vi kom hem kollade mamma och jag på "Mästarnas mästare" och säger bara detta: Stenmark var verkligen en värdig vinnare!


Pappsen och mammsen i vintras! Älskar dom ! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0