30 MAJ 2011

Måndag idag igen.. Helt hemskt va tiden går fort! Imon är det väl fredag igen, sen söndag, sen onsdag osv?

Segade mig upp idag på morgonen. Satte upp håret i en toffs och orkade inte bry mig särsklilt mycket. Första lektionen hade vi media. Lina, Kling och jag satt och gjorde en egen "Top 15"-lista, musik alltså. Chill som fan. Efter det redovisade nästan hela klassen sina arbeten om olika saker, och när det var klart hade vi syslöjd som jag inte gjorde någonting på. Efter lunchen lyssnade jag, Amanda & Lina på när Tilda övade på sin sång inför skolavslutningen. Åh, det låter så underbart! ♥

After school följde Amanda med hem, vi käkade lite och så, och efter det la vi oss i sängen och latade oss. Det hela slutade med att vi slogs och hon hamnade på golvet, woops (a) Vid 17.00 åkte vi med mamma till skolan, hon skulle på vårt föräldramöte, medans vi skulle hänga med min syrra som skulle träffa sin nya klass. Grillade korv och sånt, mysigt :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0